FANDOM

Kodi
Kodi profile
Imię Kodi (Kodiak)
Płeć męska
Gatunek Mieszaniec psa i wilka (75% pies, 25% wilk)
Miejsce zamieszkania Nome
Rodzina Balto (ojciec)
Jenna (matka)
Anaja (babcia)
Szarka (siostra)
Saba (siostra)
Dingo (brat)
Yukon (brat)
Nunivat (brat)
W oryginalnej wersji głos podkłada Sean Astin
W polskiej wersji głos podkłada Leszek Zduń
Debiut Balto II: Wilcza wyprawa
Pozostałe filmy Balto III: Wicher zmian

Kodi (zwany też Kodiakiem) - syn Balto i Jenny oraz brat Szarki, Dingo, Saby, Yukona i Nunivata. W filmie Balto II: Wilcza wyprawa pojawia się jako szczeniak, a w filmie Balto III: Wicher zmian jest wkraczającym w dorosły wiek psem, który odgrywa tam jedną z głównych ról.

Osobowość Edytuj

Kodi and his team

Kodi z Kirbym.

Kodi miał podobną osobowość do Balto. Miał silne poczucie obowiązku i odpowiedzialności, ale miał też swoje wady (takie jak obojętność o losy ojca i pilota w trosce o utrzymanie swojej pracy).

Zawsze pozostaje lojalny w stosunku do swoich przyjaciół. Jest również niefrasobliwy i flegmatyczny. Ma silny napęd i pasję do wyścigów zaprzęgów i chce wcisnąć się do granic z powodu wydarzeń w jego dzieciństwie, gdzie był fizycznie najsłabszy z całego miotu. Dzieli silną więź z ojcem od swoich doświadczeń z dzieciństwa i jest niezwykle dumny, że jest jego synem.

Wygląd Edytuj

Balto 046

W przeciwieństwie do swojej siostry, Kodi podobny jest bardziej do matki. Ma wygląd czerwono-białego husky syberyjskiego, pomimo jego wilczych korzeni. Jest on jednak wyraźnie wyższy i ma ciemniejszą sierść niż jego matka. Pewnie otrzymał te cechy od wilczych przodków. W przeciwieństwie do Szarki, on i wszystkie inne szczeniaki nie mają wiedzy o swoich wilczych przodkach.

Biografia Edytuj

Balto II: Wilcza wyprawa Edytuj

Balto-Wings-of-Change

Jako szczeniak

Kodiak urodził się jako syn Balto i Jenny w w tym samym miocie co pięcioro jego rodzeństwa. Nie wiadomo, który w kolejności się urodził, ale wielu fanów uważa go za najmłodszego z grupy. Jako szczeniak, Kodi był zawsze gotowy do prowadzenia działalności ze swoimi braćmi i siostrami, ale nie był w stanie nadążyć z bieżącymi działaniami. Kodi jako ostatni opuścił rodziców jako szczeniak, co pozwoliło mu zbudować bliższe stosunki z ojcem Balto.

Balto III: Wicher zmian Edytuj

Balto 002

Gdzieś pomiędzy wydarzeniami z Wilczej wyprawy, a Wichru zmian nie wiadomo do kogo należał i jak uzyskał pracę. Najprawdopodobniej uzyskał propozycję. Z powodu przeszłości ojca z psimi zaprzęgami zainteresował się nimi.

Kodi pracował w poczcie Alaski. W pewnych momentach praca była dla niego ważniejsza niż pomoc ojcu i człowiekowi, jednak po rozmowie z Jenną zmienił się.

Przyszłość Kodiego pozostaje nieznana, ale można twierdzić, że nadal z jego obowiązkami pozostaje blisko swoich rodziców, rodzeństwa i przyjaciół w Nome.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię może być w zaczerpnięte od Wysp Kodiak, u wybrzeży Alaski.
  • Dusty mogła być w przyszłości partnerką Kodiego, ale to pozostaje nieznane.
  • W przeciwieństwie do Szarki, Kodi ma więcej cech matki.
  • Nie wiadomo, czy Kodi jest świadomy swoich wilczych korzeni.