FANDOM

OsobowośćEdytuj

Jej osobowość nie jest znana. Ale z tego co mówił Balto miała ciepły głos i zawsze zapewniała mu bezpieczeństwo. Co świadczy, że była najprawdopodobniej troskliwa i opiekuńcza. 

WyglądEdytuj

BaltoEdytuj

Jest dużym białym wilkiem o puszystej i długiej sierści. Ma długi troche garbaty pysk zakończony sporym ciemnoszarym nosem. Jej czarno-żólte oczy otoczone są jasno szarymi kanciatymi plamami. Ma małe trójkątne uszy, zakończone czarnymi paskami. Ma spore łapy z szarymi pazurami oraz długie nogi. 

Aniu 1

Balto II: Wilcza wyprawaEdytuj

Wygląd Anaji w sequelu znacznie rózni się od pierwowzoru. 

Wilczyca jest odrobine mniejsza i mniej puszysta. Jej uszy są większe i mniej spiczasne bez czarnego zakończenia. Obwódki wokół oczu są tego samego koloru co futro - białego. Twardówka oka zaś jest lekko żółtawa a tęczówka pomarńczowa. 

Aniu 2

BiografiaEdytuj

(Zdaniem Simon'a Wells'a - reżysera "Balto" ) Niewiele wiadomo na temat wilka. Jak stwierdził reżyser,  „on” jest  wewnętrznym głosem Balto. 

An 2

(Zdaniem Phil'a Weinstein'a - reżysera "Balto II: Wilcza wyprawa") Anaja związała się z samcem Husky (ojcem Balto) i uciekli razem. Nie wiadomo także, w jaki sposób poznała ojca Balto , choć wiadomo, że był on domowym Huskim Syberyjskim wspomnianym przez samego Balto , wyjaśniając swoje pochodzenie swojej córce Szarce . Był liderem swojego zespołu psich zaprzęgów. Umiarł w wieku 10 lat (70 lat w psich latach), 6 lat po śmierci Anaji.

Ponieważ Balto został od niej oddzielony w młodym wieku, ma niewiele wspomnień o niej, powiedział, że „była biała jak śnieg” i miała ciepły głos, który zawsze zapewniała mu bezpieczeństwo. Oprócz bycia matką Balto , Anaja jest najwyraźniej przewodnikiem Navy , starszego przywódcy stada wilków, Balto i Szarka  spotykają się podczas wyprawy. 

An 1

Anaja nie odegrała znaczącej roli w pierwszym filmie. Wystąpiła tylko aby przypomnieć Balto o jego wilczym dziedzictwie. Nigdy nie wspomina się o nim ani nie mówi przez cały film, i wydaje się być tylko tajemniczą postacią, która przychodzi do Balto w potrzebie, aby udzielić mu duchowego. 

W drugim filmie gra już o wiele ważniejszą role. Staje się o wiele bardziej widoczne, że Anaja jest rzeczywiście duchem, a nie żywym wilkiem. Wiadomo, że po drodze przyjęła dwie formy, aby pomóc zarówno Balto , jak i Szarce

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas wywiadu z Simonem Wellsem (reżyserem Balto, a nie kontynuacjami) zadano mu pytanie dotyczące wyglądu Białego Wilka / Aniu oto odpowiedzź Simona:  „Niezależnie od tego, czy Biały Wilk jest rodzicem Balto, czy jakimś efemerycznym Duchem Wilka jest celowo nieokreślony. Sekwencja Białego Wilka jest nadal moją ulubioną częścią filmu. Chcieliśmy zachować tajemnicę i niejasność - czy to prawdziwe wydarzenie, czy może jakiś rodzaj halucynacji, której doświadcza Balto. Wszystko to było powodem, dla którego Biały Wilk nie mówił ani nie tłumaczył się w żaden sposób. Wilk jest przejawem wewnętrznego głosu Balto, który mówi mu, aby zaakceptował tę część jego, której zawsze się wstydził. 
  • "Balto II: Wilcza Wyprawa" sprawiła, że Biały Wilk został matką Balto (było to głównie spowodowane tym, że Phil Weinsteins nigdy nie widział pierwszego filmu). 
  • Simon Wells stwierdził, że wilcza strona Balto pochodzi od jego taty. Simon Wells stwierdził, że jego matka była w psim zaprzęgu, a jego ojciec był wilkiem. (Powiedział również, że Biały Wilk to wewnętrzny głos Balto, a nie jego matka lub ojciec). Jednak w pierwszym filmie Balto wspomina, że zdecydowanie większe od psich łap wilcze łapy odzieciczył po matce. Steele naśmiewając się z Balto mówi "Mam wiadomość dla twojej matki" i zaczyna wyć. Co jest wyraźnym naśmiewaniem się z sposobu komunikowania się używanym przez wilki. To co mówi reżyser pierwszego filmu i to co mówi pierwszy film jest ze sobą sprzeczne. 
  •  Jej imię (Aniu) oznacza „śnieg” u Eskimosów, wskazując kolor jej futra.

Galeria Edytuj